Trött

Sitter på jobbet. Ovanligt pigg måste jag säga. Frukosten är i magen och jag mår bra. 
Idag när jag vaknade tog jag på mig kläderna och gick in på toan, när jag stod där framför spegeln med tandborsten i munnen såg jag faktiskt med egna ögon de jag inte trodde va möjligt! 
Jag har alltid sett mig själv som lite tjock så som många tjejer gör. Nu dom senaste månaderna har mina kilon börjat att falla bort och idag för första gången såg jag de alla säger till mig! Jävlar va smal jag är! Midjan är helt borta, brösten oxå och mitt supertajta linne sitter inte så tajt längre. Måste skaffa en våg! 😕

Va och köpte lite smycken igår. Super fina! Så nöjd över dom och dom kostade bara några små pengar! 😁
En tjej hemma som ska börja sälja lite så hon har beställt hem en massa fint! 


Ikväll tar jag helg! Tänkte ta hand om mig själv idag, bada, lägga ansiktsmask, brun utan sol och bara känna mig fräsch 😊
I helgen ska jag köra motocross! Ser jag fram emot! Får väl se om jag ligger på sjukhus nästa vecka 😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0