Ny vecka!

Haft en grym helg! 
I fredags blev de att hjälpa pappa med garaget och sen en runda till systemet. 
På kvällen blev vi bjudna på mat hos min bror och sen badade vi badtunna och sov i gästhuset efter några glas alkohol ☺️

Åkte tidigt i lördags till kettilsås, va ett atv race där upp för skidbacken. Himla nervöst att kolla på när ens andra hälft ska ge sig upp på crossen i den branta backen 😱
Gick ju kanon iaf. Hade ju halva familjen som tävlade i olika klasser med olika fordon. 
Dålig organisation på skiten så vi åkte hem innan de va slut. 



Lastade av allt och sen på med min cross så vi kunde ut och åka lite hemma istället 😁
Efter att vi slöat på soffan så fick de bli Sävsjö en sväng, Kulturhuset va inget att ha som vanligt! 
Endel brudar tar ju priset, man behöver ju inte åla sig på allt som rör sig. Äckligt är vad de är och pinsamt att vissa tjejer har så dåligt självförtroende. 

Igår blev de crossbanan hela dagen och våfflor med grabbarna på kvällen! 
Mys! 😊

Jobb vecka nu och jag känner mig sjuk! Har träningsvärk i hela kroppen haha så sjukt otränad så lite crossåkning gjorde susen! 😝 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0