Uppochner

Känner mig ur balans. Har en stor klump i magen! 😔 
Jaja livet går väl vidare för de!
Har varit ledig två dagar nu. Har stor städat hela huset blockat undan allt och tvättat all tvätt. Nu är de bara garderoben kvar, rensade igår och ska väl försöka få lite ordning igen! 😁 


Vill ha sommar nu tack!! 
Va och kollade på gräsklippare häromdagen och tror nog allt att jag har bestämt mig! 😃


En sån får de bli! Nya modellen av husqvarna automover 😊

Har tränat lite nu när hag va ledig försöker iaf komma igång lite även att jag tycker de är jätte tråkigt. Har fått in lite prylar i källaren som vi kan använda. Bastun är ju inte på plats än så de får stå inne i de rummet så länge! 

😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0