Mysig helg!

I fredags va jag i Jönköping och hämtade en roddmaskin åt min sambo! 
Nu har vi lite prylar i källaren så vi kan hålla oss snygga och i form! 😊


I lördags efter frukosten så va jag ute och gick en sväng, fick lite frisk luft. Gick förbi mamma och pappa så passade på att fika lite och mamma fick killa mig i håret, så härligt att få bli lite ompysslad! 😊  



På kvällen så åkte jag och Jesper ut till min bror och vi badade lite badtunna och tjötade! Skulle åkt till Kulturhuset sem men vi stannade hemma i soffan. Vaknade vid 07 så då tassade jag upp och la mig i sängen. 

Sov länge igår, sen blev de lite hemgjord pizza och supercross på ipaden. Fick ett   ryck på eftermiddag så vi åkte iväg så jag kunde få provköra lite på min cross. Tredje gången jag körde nu på nåt med motor och 2 hjul, gick riktigt bra känner mig nöjd 😁👍 
Blev en sväng till Vetlanda för kvällsmat på MC Donald och sen hem för ett mysigt bubbelbad! 
Bra avslut på helgen! ❤️


Nu sitter jag på jobbet vill ut i de fina vårvädret vi har här! 🌞👌
Kollar massa saker till crossen oxå, blir dyrt för jag vill ha allt! 😜 ✊ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0