Måndag igen.

Glömde ju skriva att jag fick ett infall förra veckan och fick en tid hos frisören. Så jag klippte av mig 20-25 cm av mitt blonda slitna hår och slingade de i massa olika mörka nyanser =) Blev nöjd!

I helgen har de blivit lite gjort iaf.
I fredags blev de städning i huset och lite mätning och målning av ytterpanel till framsidan.
Blev skitsnyggt, mörkgrått, till min fina vita pardörr.

I lördags blev det en sväng till värnamo, cheapy.
Köpte innertak till vardagsrummen och köket, 50 liter vit färg och ett entretak =)
Hoppade in på jysk oxå och fyndade en snygg vit kontorsstol.
På eftermiddagen satte vi dit altandörren på baksidan, blev väldigt bra.
Resten av helgen har vi satt innertak, så nu är de bara köket och vardagsrummen kvar att sätta tak i. =)
Härligt med framsteg!!

Bara 1 vecka till på jobbet sen har jag 2 veckors ledigt. Hoppas på värme i huset nu så jag kan börja spackla och måla.
Har hittat 2 fondtapeter som jag ska ha, en med text och en grön med vita blommor. Resten blir vitt.
Vill ju flytta in typ NU =) Alla möbler står ju bara och väntar på montering!!



Boråstapeter, så härligt!


Ha det så bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0