Lite nytt.

Har varit super kass som vanligt på att uppdatera er. Det har hänt mycket nu.
Jag har flyttat så nu bor jag i min gamla lägenhet hos mamma och pappa.
Renoveringen går jätte bra =) Har bytt alla fönster och dörrar nu och taket är färdigt. Blir super fint :)
Har varit lite shopping galen de senaste, har köpt golv till balkongen i teak.
Köpte jätte fina vita glaserade krukor till trädgården, fyrkantiga med fat =)
Har hittat fina svart hussiffror i gjutjärn ca 30 cm höga, 19 som ska pryda min framsida.
Har varit en sväng i Ullared denna veckan. Hittade massa saker till hemmet.
Blev vita linnegardiner till vardagsrummen och jätte fina lampor. Vilka FYND =)
Ska tillbaka om 4 veckor å köpa resten som inte fick plats hem.


 Lite bilder ska jag bjuda på idag iaf. =)



Hallen Uppe Lite före, mellan och nutidsbilder så kommer de färdiga resultatet sen =)

    


Ska ta lite kort i helgen så jag får med mina nya fina fönster oxå.


   

stora gästrummet uppe före och för några veckor sedan, har satt igen valvet till mitt sovrum.

  



Ha de !



Kommentarer
Postat av: Tina

Fint det blir! Måste komma & titta snart ju :D

2012-03-08 @ 14:05:42
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack :) Ja de MÅSTE du ;)

2012-03-12 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0