Jobb

Nu sitter man här igen, på jobbet. Denna helgen är min jobbhelg, får ju lite dåligt samvete när man inte kan va hemma och hjälpa till med renoveringen. Får försöka ta igen det i veckan istället. :)

Har haft några lugna dagars ledigt iaf. Tog en runda till Jönköping och kollade ut ett kök, så nu ska de bara beställas. :) Köpte vit färg till panelen i sovrummet och lite småsaker till hemmet.
Hittade sånna där "downlightboxar" som man har när man bygger in spotlights i taket, som jag ska göra på båda toaletterna. Köpte även lampor till att ha över spegeln på toan.

Nu letar jag Kaminer, jag ska köpa en lite finare att ha i den stora entré hallen nere, en svart rund med sido glas :)



Sen blir det en lite enklare uppe i den hallen/ tvrummet mest för mysfaktorn :)
Har ju putsat och skrapat fram den gamla murstocken som fanns bakom en vägg. Blev jätte fint så den ska jag ha synlig så den går genom huset som en "rödtråd".

        


Ska försöka få ut lite bilder på huset till veckan.
På torsdag eller fredag ska jag få mina element så ska få ut ett kort på dom oxå.
Har valt att behålla dom gamla stora fina elemten, så just nu är dom inlämnade för blästring och lackering.
Kommer bli så mysigt och fint med den där blandningen av nytt och gammalt precis som jag vill ha de :)

Nu hoppas jag på att dom kommer med mina fönster innan nästa vecka är slut!!

Nehe jobba på nu så man får den här helgen avklarad.
Min bil är hos doktorn så jag får taxi till och från jobbet i form av mamma nu varje dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0