Flytta.

Nu har jag äntligen börjar flytta lite grejer, nu börjar allt kännas mer verkligt :)
Nu när jag har varit ledig så har jag packat alla påslakan, kuddar och gardiner mm.
Ska ju bo hos mamma och pappa ett litet tag nu tills allt blir klart, så ha börjar köra dit lite kartonger och kassar.
Nu är det mest möbler kvar i lägenheten, känns lite konstigt oxå.
Har ju verkligen tyckt om min lägenhet så kommer bli lite tråkigt att lämna den.
Men jag ska ju få min dröm nu så de väger väl upp den förlusten och mycket mer.

Nu börjar huset ta form på riktigt, ioslerar nu så de blir extra bra. Sovrummet är klart för färg och golv :) de blir stort :)


Mitt fina badkar med golvstående blandare

Allt är beställt nu utom klinkers till badrummen, jag vill inte ha svart, har hittat ett som är brun/grått, ser riktigt lyxigt och snyggt ut men formen passar inte mig, vill ha raka kanter i normalstora plattor.
Någon som vet nåt snyggt?


Nu vill jag ha värme i mitt hus, hoppas de går fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0