Veckan som varit.

I fredags förra veckan va jag på shopping i jönköping. Köpte en så grymt fin klänning i schiffong, hel lång.
Sen va jag och fixade naglarna och va på systemet en sväng.

På kvällen blev de utgång i jönköping med några kompisar, mycket trevligt. =)
På lördagen va de rätt lugnt, blev en sväng in till vetlanda.
Blev hotellet en sväng, jätte kul att träffa alla gamla kompisar =)

I veckan har de varit jobb och lite ledigt, solade lite i onsdags de va skönt att få lite lugn tid.
Pappa rev ner ett fågelbo och då låg de 5 nyfödda kråkbebisar där i skit äckliga. =(
Igår va de möte på jobbet, efteråt så stack vi iväg till Thimons ett gäng och fikade =) Mycket trevligt.
Vi är ett glatt gäng på jobbet =)

Nu är de jobb som gäller hela helgen men nåt kul ska man väl hinna med iaf.

Jag fick min svarta one piece overall i fredags oxå, så himla mysig =)



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0