Passion.

Jag saknar passionen i mitt liv.

Vill ha nån att kunna mysa med i soffan på vardagar och kunna åka iväg med på galna upptåg.
Nån att dela sitt liv med, en bästa vän, en bra älskare och framför allt nån som Älskar Mig som jag är.
Få känna pirret i magen igen, få bli galen av att inte få träffa personen varje dag och bara få hålla om nån när man känner sig lite nere.

Vart ska man hitta nån som är hängiven och verkligen vill ha nån på heltid ??
Är trött på alla människor som inte vet vad dom vill och aldrig kan bestämma sig, så svårt är de inte kör på funkar de så är de ju toppen men om inte så är de ju inte svårare än att man inte behöver ses mer !!

Jag vill känna känslan av att inte kan sluta kyssa någon, nyförälskelse !!
Nån som jag vet åtrår mig och vill ha mig i alla lägen. Nån som är stolt över mig och litar på mig till 110%





Passion <3


Fick höra en sak som jag blev lite besviken över, med de är redan glömt nu.

Stämmer dock INTE, Jag är inte en person som surar över andras lycka.

Jag skulle aldrig be nån hota nån av svartsjuka, helt absurt !!

Har absolut inget emot nån på de sättet och de hoppas jag att alla förstår !!


2 Lediga dagar står på schemat nu och jag ska städa och åka en sväng till Jönköping imorgon och shoppa lite nytto saker =)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0