Jobb Fredag

Igår jobbade jag hela dagen. Sega dagar när det är soligt och man sitter i en "glasbur" =(

När jag kom hem blev det pizza, mumms, va nog den godaste pizzan jag har ätit på länge. =)

Sedan blev de lite fix och iväg på kalas, en kompis som fyllde år..
Blev väl inte riktigt som jag hade tänkt de där, finns så mycket missförstånd här i livet..
Men jag ska klargöra att bara för att man bryr sig om folk och umgås så behöver de inte betyda att man är intresserad av att de ska bli nåt annat än vänskap !!

22.30 drog jag iväg till vetlanda en sväng på ett annat kalas =) Mycket trevligt faktiskt. Massa sköna människor.
Vid 12 tiden kände jag att de va nog dax att åka hem så man kunde stiga upp utan allt för mycket ångest över sömnen kl.05.00 =)
Somnade dock inte förrens vid 02.00 =( Men de va de helt klart värt känner jag idag trots att jag är trött som få.

Nästa helg bär de av uppåt landet en liten bit.. Efterlängtat och ska bli så kul att få träffa dig igen.. =)
Även att vi inte hörs så ofta längre så känns de som igår när vi väl träffas <3
Kommer bli en hel mysig och rolig lördag de är jag helt övertygad om !!
Så tack för att du vill ha mig där =)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0