Helgen som varit..

Har haft en toppen helg.
I fredags va de ganska lugnt, kollade lite film och åt lite gott..
I lördags va jag hemma hos mamma när mormor kommer in rusandes i hallen och säger att hon behöver hjälp..
In kommer min moster och mina 2 kusiner + 1.. Blev helt paff, har inte träffat min moster på X antal år..
På kvällen blev de lite fest hos en kompis och fylle mat i form av prinsesstårta hos mig hehe..
Söndagen blev de att asa sig upp med sitt tunga huvud och åka till Forserum.
Hälsade på min bror och hans lilla familj, sen en sväng till den andra broderns garage och kolla läget..

Nu jobbar jag 2 dagar sen har jag 2 veckors ledigt =)
De blir Hjo en dag och Kosta en dag, sen kanske Ullared om jag känner för de. =)

Kan bli så irriterad på folk ibland.. Fattar du inte att jag vill inte ha nåt ihop med dig..

Till helgen är de marknad och då blir de fest, och på fredag ska vi grilla hos Robin Göransson VÄLKOMNA =)

Puss

IQ-badboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0