Vår.

Har varit ledig 2 dagar från jobbet nu och har hunnit med massa nyttigheter i hemmet.
Igår sålde jag mina sommardäck och fälg till bilen, för nästa vecka blir de att inhandla nya fina R fälgar till mig och min pärla. =)
Har även beställt en ny grill till fronten och dimljus idag sen är de bara vinge, solfilm och lackning av lister kvar =)

Fick hem mitt paket från Nelly igår och jag tror jag är kär. Så underbart fina skor de kom i mitt paket.
Ska behålla allihopa. =)

Sen vårstädade jag igår hemma, blev så fint och mysigt, nu vill man ju knappt gå hemifrån.
Kör på limegrönt som extra detalj nu till våren.
 
Nu fattas bara en stor klocka till köket, 2 vita förvaringsmöbler till vardagsrummet, en grön matta till hallen, lite ljushållare,HOME bokstäver i trä, en svart stor ram och lite tyg till min brudkista.
Sen har jag köpt lite canvasdukar som jag ska skriva lite väggtexter på =)

Kommer bilder =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0