Update.

Jag har extremt svårt att komma ihåg att skriva här. ;)
Har ju massa nytt att berätta.
Har ju köpt en ny bil, de va de som va min julklapp till mig själv. En svart Volvo V50 T5 =)
Kanon är den på alla sätt.

Sen har jag kollat på hus, men de blev inget köp blev för dyrt att värma upp som ensam köpare. =(
Men de kommer säkert snart nåt nytt fint hus som jag kan buda på. =)

Jag har gått från brunett till blondin, inte så jätte ljus dock men blev rätt bra för att ha gjort de själv. =)

Har massa på gång som jag vill göra, vill resa massor i sommar..

Va i ullared förra veckan och vårshoppade lite till hemmet..

Till nästa helg blir de ut å käka med jobbet och en sväng om på krogen. kanske bowling oxå om de finns nåt ledigt till oss.. ska bli så himla skoj, jag LÄNGTAR =)

Köpte en jätte fin benvit schiffong långklänning häromdagen, fy va sugen man blev på ett spontant strand bröllop i nåt varmt land. =))

Nu ska jag beställa löshår hoppas de blir nice. !!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0