Sol

Vilket underbart väder de är =) Tråkigt bara att man sitter på jobbet och inte kan va ute och sola.
I fredags va jag och la på mina nya fälgar =) blev jätte fint.
Käkade middag inne på china i sävsjö. mumms.
På fredag ska jag få besked om solfilmen som jag hoppas ska monteras så fort som möjligt.

I lördags tvättade jag bilen så den skulle bli fin, och de blev de ju oxå så klart. Pappa hjälpte mig så de gick fort som bara den.. =) va på loppis i sävsjö i oxå men de fanns inte en pryl jag ville ha.
På kvällen blev de en sväng på en fest sen åkte jag hem till en kompis istället. Drog in en sväng till sävsjö ett gäng och kollade läget, med de verkade inte va nåt att ha där.

I söndags va de en riktig slö dag med 3 filmer, middag och våfflor, avslutade dagen med bid brother vecko final. =)

Jobbat nu två dagar, fixat med deklarationen och lite annat segt. Blev iaf en liten slant tillbaka..
Funderar på om man ska chippa bilen??
Kan ju va kul att ha några feta hästar under huven. =P

Imorgon ska jag till frisören och slinga håret. Hoppas de blir nice så jag kan använda mitt nya löshår. =)

Hoppas på feting fest i påsk, vilka ställer??
Blir nog grilla på skärtorsdagen om någon är sugen! Slutade visst tidigt den dagen =)

Ska fixa lite kort på allt nytt nu när jag ska va ledig några dagar.. Kommer väl upp till helgen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0