Påsk.

Nu är påskhelgen över för min del för idag jobbar jag. =(

Slutade tidigare i torsdag så vi hade lite grillfest hemma hos mig.
Trevligt sällskap och mycket dricka, vid 04.00 gick jag och la mig i sängen lagom trött..

På fredagen hade vi påskmiddag hemma och jag fick paket av sötaste marie pär och meja.
Eftersom dom inte va hemma i söndags när jag fyllde år.. Fick ett jätte fint kakfat i chabby chic stil i 2 våningar. =)
sen fick jag parfym och en termoskanna och pengar av mamma och pappa och en locktång som jag fick innan..
Blev mycket påskmat och sen gick vi en sväng med dom söta små flickorna i barnvagn..
På kvällen blev de lugnt somnade rätt tidigt i mamma och pappa soffa.

På lördagen låg jag ute i solen hela dagen, vi skulle till elmia först men sen insåg jag att min lön inte räcker till massa onödiga utgifter denna månaden =( Blev lite grillning hos föräldrarna på eftermiddagen.
Sen på kvällen va tanken att sticka upp till jönköping och festa lite men ingen va sugen som vanligt..
Så jag satt inne hos grannen och drack lite och pratade om allt och inget, trevligt va de iaf. =)

Söndagen blev de fika med morfar och agneta, han hade köpt en ny bil 80 år gammal. =P
Grillade lite korv på kvällen sen så de va en mysig dag..


Jag är sugen på ett liv med kärlek <3 Jag vill ha en riktigt MAN !!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0