Panik

Har varit ledig 2 dagar från jobbet nu..
Va hos frisören i onsdags och slingade håret, när jag väl kom hem och kollade mig i spegeln inser jag att mina slingor inte alls är blonda dom är ju blå/grå. =(
Mamma tvingade mig tillbaka till frisören för att klaaga, jag verkligen hatar att göra sånt.
Hon blev lite chockad då de inte alls syntes i hennes ljus på salongen, men hon sa att jag ska tvätta de 3 gånger, de kan va den svarta blekningen hon använder som inte är riktigt urtvättad..
Hoppas verkligen detta haha.

Blev en runda till stockaryd igår kväll haha, skulle hjälpa en kompis att hämta hem sin bil..
De va trevligt sen blev de en liten balkongstund oxå =) "Livet är en fest" är mitt nya motto.

Hade en liten fotostund i torsdags efter att jag hade städat undan allt som skulle ut i förrådet.
Nu är de bara balkongen som ska göras i ordning på måndag. =)

Så här ser lägenheten ut efter vårstädningen..
Ja jag gillar VITT =P



Sovrummet
                        


 

Vardagsrummet

 




      


Hall/Kök



             


  
     








Sådär där har vi min vårinspirerade lägenhet.. Vitt grått och limegrönt =)



Puss
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt sovrum, just love it. supersnyggt!

2011-08-25 @ 23:29:15
URL: http://grusbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0