Irriterad

Har haft 2 kanon dagar hemma, jag har städat och fixat i ordning min balkong, tvättat och plockat undan hemma.
Sen tvättade jag och städade bilen grundligt så nu är den så fin =)

Idag kom man till jobbet pigg och glad 05.50 men efter 10 min så blev jag irriterad!!
Fan att man ska behöva stå ut med vissa, blir bara så trött på folk.
Livserfarenhet handlar om vad du har varit med om i livet, alltså kan nån som är ung ha mer liverfarenhet än nån som är äldre ! Bara för att man är realistisk så behöver man inte ha en negativ syn på livet !
Jag är en positiv individ som har fått va med om mycket kul i mitt liv, men samtidigt så har jag fått uppleva mycket sorg och negativa saker. Men de gör en bara starkare.

Tänk till en gång extra innan du öppnar munnen nästa gång.




Mitt motto i livet

Jag har stora förhoppningar på livet, låt bara turen komma till mig nu för jag är REDO !



 Jag ser fram emot en helg på jobbet..

Back to work

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0