Fredag.

Nu är de fredag igen och en jobbhelg väntar..
Fick hem ett paket igår med en fin svart XC grill till min bil, så fint de kommer bli..

Har haft två lediga dagar men inte mycket aktivitet..
Har mest bara varit hemma och hos mamma och pappa, dom borrar ju för värme till huset så de skakar i hela marken..
Har lagat massa god mat iaf, olika pasta rätter med bacon och sambal oelek.. mumms va de..
Har kollat in massa nya recept på kakor som jag ska baka snart oxå =)

Igår blev de att fixa lite hemma iaf, planterade lite nya blommor utanför dörren i en kruka,
de blev påskliljor, ser himla frächt ut =)
Sen satte jag upp vägglampan jag köpte i måndags, och bytte ut sladden till min kökslampa till en med kromade detaljet istället för svart.. de blev riktigt snyggt..
Hängde upp lite tavlor och klockan jag köpte, sen flyttade jag runt lite på inredningen så de skulle bli fint..
Är nöjd som bara den nu, så på måndag blir de ikea och köpa två vita förvaringshyllor till väggen i vardagsrummet. =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0