Galen helg i Vrigstad :)

 Har beslutat att jag stannar kvar här inget Malmö för mig. :)

Hade en härlig fredag med sömn städning och tvätt somnade jag efter en överraskande bra film
Percy Jackson.

Lördagen började med lite solande hos mamma och pappa sen hem för en lång dusch och sedan grillning och gott dricka. :)
Begav mig sedan till Robin Roos för lite vattenpipa och ännu mer dricka.
Runt tolv tiden på kvällen beslutar vi oss för en så kallad walkabout. haha
Vi besökte skolgården för lite nostalgi men allt va ju så nytt nu :(
Vi hittade iaf ett roligt hål i marken som Robin Herrmann testade ;)





Sedan blev de slättsjön för att fixa en liten brasa, sen blev de nakenbad :P
Efter en blöt historia övergav jag mina vänner för en grymt rolig efterfest hos Mike Von Thor :)
Bara överkroppar är de nya på festerna här nu haha tur jag slipper.





Sedan tillbaka till slättsjön för ytterligare ett nakenbad haha blev ett längre bad denna gången himla trevligt faktiskt hehe VIF:s Herrlag är ju bara bäst, så är de ;)
Efter massa skvättande av vatten och sexiga mans kroppar :P i min närhet  hehe blev de dax att gå hem, en lång promenad med massa seriöst snack på fyllan hehe.
Frös som bara den när jag kom hem så pyjamas på och ner under täcket men hinner knappt somna förrens de piper i telefonen men de blev att sova ganska snart iaf.
Nu hoppas jag bara på att detta blir en tradition i sommar haha mycket trevligt vill jag lova :D
Säger bara som så här NICE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0