Julafton =)

Jaha då va de självaste Julafton igen och här sitter jag på jobbet.
Klockan ringde 05.00 inte de roligaste jag varit med om direkt.
Bara att masa sig ur sängen fixa en stadig frukost, med kokta ägg, fullkornsflingor och juice. Mumms.
Packa in alla julklappar i bilen och kläder tills man slutat jobba.
För då bär de av hem för att fira jul med familjen, stressstressstress. :) Men kul som bara den.
De blir många paket idag att dela ut..
Har redan fått en fin julklapp av mig själv så just nu kan de inte bli bättre. :)
Ikväll blir de röd långklänning i siden, man ska fira med bravur tycker jag alltid alla dagar i livet. !!


Imorgon funderar jag på att åka till hemvändarkvällen i sävsjö en sväng och inviga min extremt snygga jumpsuit. :)
Ska ju jobba och så hela helgen men en liten sväng skadar ju inte ;)

God Jul på Er alla!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0