Helg =)

Fredag och jag sitter på jobbet, snart dax för hemfärd :) slutar 18.00.
Mina nya arbetstider är ju 06.00-18.00 himla skönt är de med dagtid, även att de är långa dagar :(
Men de innebär ju fler lediga dagar för mig :)

Har mycket funderingar i huvudet just nu.
Jag har insett att jag är en shoppoholic :( De är ju inte normalt att lägga 8000 på kläder och inredning varje månad ;) men jag lever livet å jag ska inte klaga jag har så jag klara mig.



                 En del av min "lilla" skosamling ;)



Sen har jag haft stor garderobs rensning bland både kläder och skor. :) Blev typ 3 Ullareds kassar med saker som ändå är ganska nya och fina. Så har bestämt mig för att inte skänka massa kläder längre utan ska försöka sälja det istället :) kanske man tjänar en salnt till en resa eller nåt annat kul :)

För resa är nåt jag har funderat på nu ett tag, måste bli snart! Någon som är sugen?? :)
Jag åker nästan vart som helst bara jag får komma bort från snön med lite trevligt sällskap ;)





Tänkte oxå att jag ska boka en ny tid för tatuering :)) jag har bestämt ett jätte fint motiv nu som ska pryda min vackra handled ! hihi kommer bli så fint. Har länge kännt att de fattas nåt där.

Funderar på om man imorgon Lördag skulle ta sig en sväng på krogen men är väl ingen som vill hänga med som vanligt. Jag är så dans sugen, shake some ass ;)

På Söndag är jag iaf ledig för jag ska va i Forserums kyrka kl 14.00 på dop till söta Meja Fyhrlund. :)
Massa utökning detta året va säger man? så himla mysigt med bäbisar :)


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0